رؤیای مامان و بابا

احساس من که میخوام بابا بشم

1393/3/16 13:10
نویسنده : بابایی
503 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای تو  

برای تو که عزیزترینی ؛

برای تو که با تو بودن بهترین لحظات زندگیمه ؛

برای تو که حتی چند ساعت نبودنت داغونم میکنه ؛

برای تو که عاشقانه دوستت دارم ؛

برای تو که بهترین مامان دنیا میشی .

حس می کنم زندگیم داره دگرگون میشه ، حس می کنم وارد مرحله تازه ای از زندگی شدم ، حس می کنم زندگیمون داره خیلی قشنگ تر از قبل میشه ، نمی دونی چه احساس خوبیه وقتی که حس می کنی قرار پدر بشی ؛ و من این احساس خوب رو از تو دارم . وقتی به بچه ای فکر می کنم که منو بابا صدا میزنه دوست دارم بال در بیارم برم به آسمون ها و بلند فریاد بزنم : من خوشبخت ترین مرد دنیا هستم . و باز هم من این احساس خوب رو از تو دارم . دوستت دارم عزیزم .

مامان نی نی خوشگلم ؛ دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مزده
21 خرداد 93 20:50
سلام شما حتما بابای لایقی میشید که احساستونو راحت و بدون ترس میگیدبراتون دعا میکنم برای برادرشوهر من هم دعا کنید مرسی