رؤیای مامان و بابا

سلام عزیز مادر

1394/1/5 23:46
نویسنده : مامانی
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  فرشته ی اسمونی من.فرشته

شما الان چقدری هستی؟متفکر

ای کاش میشد ببینمت ........... خیلی صبرم کم شده . این روزا خیلی نگرانتم . عزیزم جات خوبه؟ مامانی که اذیتت نمیکنه.

سعی میکنم کمتر کارای سنگین انجام بدم تا یه وقت اتفاقی برای هدیه ی قشنگ خدا نیفته. البته بابای مهربونت هم حسابی کمکم میکنه و من حسابی لوس شدم.خندونک

عزیزم زودتر بیا که مشتاق اومدنت هستیم . هر شب همراه بابایی میشینیم و کلی نقشه میکشیم برات. متنظرکلی قرار بهت خوش بگذره  همه ی عشقم.

راستی من امروز طاقت نیاوردم و رفتم یه بار دیگه آزمایش دادم حالا بماند که تا الان چند تا بی بی چک استفاده کردم.

طبق آزمایش عدد بتا 20458.3 بود یعنی شما تازه رفتی توی هفته 6. زود زود بزرگ شو و قوی تا مامان زودتر بیام و ببینمت.

دوستت دارم عزیزم.

یه حس تازه داره توی وجودم جوونه میزنه حس عشق مادرانه.مسئولیت مادرانه. نگرانی مادرانه و انتظار مادرانه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)